Overslaan naar content

IT Operations Manager

  • Amersfoort
€ 5.085 - € 6.738Staf & management

Jouw uitdaging

Wil jij als IT Operations Manager een belangrijke maatschappelijke bijdrage leveren aan het bewegen onze reizigers naar de juiste bestemming? Werk je graag mee aan unieke projecten op het gebied van; verduurzaming en veiligheid in een groeiende organisatie Lees dan snel verder!


Wat ga je doen?

Als IT Operations Manager ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van continuïteit en kwaliteit van volledige bedrijfsprocessen en de dagelijkse IT-dienstverlening. Denk hierbij aan; IT infrastructuur en werkplekken. Ook zorg je voor het technisch beheer van verschillende applicaties zoals: OV applicaties en het AFAS landschap.


Je werkt nauw samen met externe partners en leveranciers en zorgt ervoor dat contracten, budgetten en SLA’s vlekkeloos worden nageleefd. Daarnaast begeleid jij de transitie van projecten naar de beheerorganisatie en zorg je voor adequate productie-acceptatietests.

De vooruitzichten van Qbuzz zijn positief! Dit dankzij het winnen van twee nieuwe concessies. Dit brengt met zich mee dat de organisatie gaat groeien en je zo ook aan de slag gaat met de verdere verbetering en projecten rondom IT-infrastructuur. Een mooie kans om jouw ervaring en visie betreft jouw toekomstige rol tot uiting te brengen!


Je geeft leiding aan een gedreven team van 12 ambitieuze professionals binnen de Support Desk, Applicatiebeheer en Infrastructuur. Naast het coachen en ontwikkelen van je team, draag je ook de HR-verantwoordelijkheid voor deze medewerkers.

Samen met het IT Management Team, bestaande uit vier andere IT-managers, werk je aan jaarplannen en projecten die draaien om verdere professionalisering en kwaliteitsverbetering. De verschillende teams binnen deze groep focussen op Softwareontwikkeling, BI, Implementatie, Telematica en Innovatie. Jij rapporteert direct aan de Directeur IT.

Wie ben jij?

  • Je hebt een expertise op het gebied van IT- infrastructuur en technisch applicatiebeheer
  • Je hebt eerder een IT team aangestuurd
  • Je kunt structuur aanbrengen in een complexe organisatie waarbij sommige processen nog niet staan of deels zijn geïmplementeerd. Daarbij weet jij jouw collega’s te blijven betrekken
  • Je kan snel schakelen in een snel veranderende organisatie, rekening houdend met het uitvoeren van de dienstverlening voor reizigers altijd voor gaat
  • Ruime ervaring met het managen van externe leveranciers Je beschikt over goede communicatieve en analytische vaardigheden


Wat bieden we jou?

Heel veel inspraak. In veel gevallen hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden, maar er is nog voldoende ruimte om te ontwikkelen. We zijn aan het leren en groeien en dat doen we samen. Jouw kritische blik, creativiteit en oplossingsgerichtheid worden hierin gewaardeerd. Sterker nog; het wordt zelf van je verwacht. Praktisch gezien hebben we je ook wat te bieden, namelijk:


  • Een salaris tussen € 5.085 en € 6.738 bruto op basis van 40 uur per week
  • Een dienstverband van 32-40 uur
  • Afhankelijk van leeftijd tussen de 23 en 29 vakantie dagen
  • 17 ATV dagen
  • Eindejaarsuitkering
  • Laptop en telefoon
  • Een NS Business card (wij zitten pal boven CS Amersfoort)
  • Mogelijkheid om thuiswerken af te wisselen met het werken op één van onze vestigingen. Je standplaats wordt ons hoofdkantoor in Amersfoort
  • Goede pensioenregeling via Rail & OV
  • Opleidingsmogelijkheden (zowel intern als extern)
  • Korting op je fitness abonnement.


Vrijheid vinden we niet alleen in inhoud van het werk maar ook in werksetting belangrijk. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Amersfoort maar we hebben ook kantoren in onze concessies Utrecht, Dordrecht, Molenlanden en Gorinchem & Groningen/Drenthe en wij zijn groeiende. Het team werkt vanuit Amersfoort, en voert werkzaamheden in het hele land (alle concessie locaties) uit. Op welke locatie jij jouw laptop openklapt bepaal je grotendeels zelf. Werk je graag deels vanuit huis? Ook dat is prima. Wij zijn ervan overtuigd dat onze collega’s zelf het beste kunnen inschatten welke werktijden en locaties tot het meeste werkplezier leiden.

Zien we elkaar snel?

Interesse in deze functie?

We zijn benieuwd wie jij bent! Verstuur je CV en motivatie direct online via deze website! Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Pieter Riley, Directeur IT, 06-10253626. Enthousiast en direct solliciteren? Dat mag natuurlijk ook!

  1. Gesprek met de IT directeur en Corporate Recruiter
  2. Gesprek collega IT managers
  3. Jij blij? Wij blij? We hebben een match
  4. Aanbod!

Een assessment kan onderdeel uitmaken van het selectieproces


Qbuzz

Qbuzz is een innovatief OV-bedrijf dat gebruik van het openbaar vervoer voor haar reizigers aantrekkelijker maakt door een perfecte dienstverlening en producten ontwikkelt die nauw aansluiten bij de wensen van onze reizigers. Qbuzz stelt zich ten doel om het stads- en streekvervoer aantrekkelijker te maken door bestaande- en nieuwe reizigers te verleiden met een concurrerend alternatief voor bestaande reisgewoonten. Beweging zit in onze DNA. We bewegen onze reizigers naar de juiste bestemming, onze collega's naar hun ideale functie en onze organisatie naar vernieuwing. We hebben hard gewerkt aan onze cultuur en vinden het belangrijk dat iedereen die bij ons werkt, onze waarden uitdraagt. Hoe we met elkaar omgaan en wat ons gezamenlijke doel is. Want dát is wat ons in beweging houdt. En juist dat is wat ons verbindt.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar