
Concessie Marketeer DMG
- Dordrecht
- € 4.015,29 - € 5.671,91 per maand
- Staf & management
Jouw uitdaging
Jij hebt je eerste ervaring opgedaan als marketeer en je wilt meer! Bij Qbuzz zoeken we voor onze concessie Dordrecht, Molenlanden en Gorinchem (DMG) een marketeer die zelfstandig aan de slag gaat met het marketingplan, de planning en budgetten voor de regio.
Dit ga je doen
Jouw belangrijkste taak is om onze reizigers te behouden en om nieuwe reizigers aan te trekken. Daarbij focus je op tevredenheid van onze reizigers. Dit doe je door een goed marketingplan waarin je scherp bent op budget. Je bedenkt zelf de campagnes en bent daarin van begin tot eind verantwoordelijk. Denk aan een campagne die zich richt op de promotie van een bepaald abonnement. Tulpenseizoen in zicht? Dan geef jij prioriteit aan (internationale) reizigers die de Keukenhof bezoeken.
Jij bent in het marketingteam voor concessie DMG verantwoordelijk voor de inkoop van de campagnes en je stuurt de bureaus waarmee wij werken aan. Je zorgt dat er landingspagina’s zijn en dat ze voor jouw concessie op orde zijn. We bieden je dus een super veelzijdige baan die van jou vergt dat je zelfstandig en efficiënt te werk gaat. Je bent hierin natuurlijk niet helemaal alleen. Je gaat deel uitmaken van een marketingteam dat bestaat uit de marketing manager van Qbuzz, marketeers van andere concessies, een brand manager en een corporate marketeer.
Dit krijg je van ons
Allereerst een fijne werkomgeving met veel gedreven en collegiale collega’s die er samen met jou écht wat van willen maken. Verder kun je rekenen op:
Een salaris tussen € 4015 en € 5671 op basis van 40 uur per week (afhankelijk van ervaring).
Een dienstverband van maximaal 32 uur per week.
8% vakantiegeld.
Een vaste eindejaarsuitkering conform CAO-OV.
23 tot 29 vakantiedagen (afhankelijk van leeftijd).
17 Atv-dagen en wanneer je ouder dan 50 bent, krijg jij daar nog eens 9 dagen bij.
Uitstekende pensioenregeling via Rail en OV.
Dit neem jij mee
Hbo werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar werkervaring in een marketing rol waarin je zelfstandig plannen uitvoerden
Creativiteit en energie, met oog voor wat klanten aanspreekt.
Je hebt een commerciële kijk op zaken, je weet dat de moeite die je in jouw werk stopt ook echt iets moet opleveren;
Je werkt zelfstandig, maar schroomt niet om je vragen te stellen en je collega’s op te zoeken voor het delen van kennis en best practices;
Je staat stevig in je schoenen en bent overtuigend. Heeft een stakeholder in eerste instantie niet dezelfde prioriteit? Dan krijg je hem/haar met jouw argumenten toch mee!
Interesse?
Solliciteer dan direct met je cv. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met recruiter Jonne Hofstee via jonne.hofstee@qbuzz.nl.
Over Qbuzz
Openbaar vervoer zo vanzelfsprekend en betrouwbaar als water uit de kraan: altijd beschikbaar en van hoge kwaliteit.
Daar staan en gaan we voor. We verbeteren, vernieuwen en groeien. En dit doen we met ons oranje Qbuzz hart.
Onze kernwaarden Verbindend, Vindingrijk, Verantwoordelijk en Vakkundig vormen Qbuzz en zijn de leidraad voor onze dagelijkse beslissingen. Onze missie iedere dag een vanzelfsprekende verbinding is een belofte, een verhaal waar we samen in geloven en delen met de wereld. Bij Qbuzz kijken we elke dag hoe het openbaar vervoer in onze streek of stad beter kan. Slimmer. Sneller. Duurzamer. Vriendelijk. Veilig. Dat doen we graag samen met anderen. En altijd met een open, nieuwsgierige blik.
Daardoor zien we onze reizigers. We zien wat mensen beweegt en we zijn er voor ál die mensen. Waar ze ook heengaan en hoe hun pet ook staat. We brengen ze zo snel mogelijk naar hun werk en met liefde naar oma. We zijn er (op tijd) voor als ze zenuwachtig zijn voor die date, dat sollicitatiegesprek of hun eindexamen. We loodsen ze soepel en veilig door de stad en laten ze rustig genieten van de regio. En we laten zien dat we ze zien. Met een groet en een grapje, als het past.
Zo zorgen we voor een soepele verbinding en fijne aansluiting. Tussen mensen onderling, in de bus, in de tram en in de trein. Maar ook tussen dorp en stad, tussen idee en bestemming. Samen komen we verder, elke dag.
Samen vooruit, samen thuis.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!