Overslaan naar content

Medewerker Klantenservice

    • Groningen
  • Kantoor

Jouw uitdaging

32 - 40 uur | Groningen

Of je nu net je hbo op zak hebt óf al jaren ervaring hebt als klantenservice medewerker of administratief medewerker — als jij het leuk vindt om mensen te helpen en graag duidelijk communiceert, pas je perfect in ons team.

Dit ga je doen

Reizigers uit heel Qbuzz-land (Groningen, Drenthe, Zuid-Holland Noord, Friesland en DMG) weten jou te vinden. Jij:

  • Beantwoordt vragen via social, mail of telefoon

  • Helpt bij thema’s als vertragingen, abonnementen, gedrag in het OV of OVpay

  • Schrijft zélf klantgerichte antwoorden

  • Schakelt met collega’s van andere afdelingen voor snelle en goede oplossingen

Je combineert je rol als medewerker klantenservice met lichte administratieve taken, zoals het bijhouden van klant reacties of het registreren van terugkoppelingen. Ideaal voor iemand die het leuk vindt om servicegericht én als administratief medewerker aan de slag te zijn.

“Wat me in eerste instantie aantrok, is het team. Het is een open en spontaan team waar je je snel op je gemak voelt. Daarnaast kun je écht iets voor iemand betekenen. Je helpt reizigers door stress weg te nemen of door hen op het juiste moment de juiste informatie te geven. Je kunt op een betekenisvolle manier iets betekenen voor mensen die dat nodig hebben.” - Erik, Medewerker Klantenservice

Dit neem je mee

  • Je hebt mbo 4 of hbo werk- en denkniveau

  • Je schrijft duidelijk, communiceert prettig en denkt in oplossingen

  • Je bent minimaal één weekenddag per maand beschikbaar

  • Je woont in of nabij Groningen

Of je nu starter bent of een ervaren klantenservice medewerker — zolang je mensen écht wilt helpen, pas je hier.

Je komt terecht in een gezelschap van 14 collega’s. Soms is het net een kippenhok met alle gesprekken door elkaar, maar wel een gezellig kippenhok. We lunchen samen en plannen af en toe een teamuitje. Iedereen is anders, en juist dat werkt.

Dit krijg je van ons

  • Een fulltime baan tussen de 32 en 40 uur per week met flexibele werktijden; je werkt in 8-uursdiensten tussen 05:55 en 23:15 uur.

  • Thuiswerken is mogelijk bij een vroege of late dienst, of als je privésituatie daarom vraagt.

  • Een salaris tussen € 2.749,01 en € 3.865,61 bruto per maand (o.b.v. 40 uur). 

  • 23 tot 29 vakantiedagen (afhankelijk van je leeftijd) en 17 ATV-dagen.

  • 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.

  • Reiskostenvergoeding – of een OV-kaart die je ook privé mag gebruiken.

  • Pensioen via Rail & OV.

  • Korting op je sportschool en een collectieve zorgverzekering.

  • Doorgroeimogelijkheden binnen Qbuzz, bijvoorbeeld naar de backoffice of restitutieafdeling.

Of je nu als klantenservice medewerker of administratief medewerker je ervaring meebrengt: bij Qbuzz kun je groeien, leren en flexibel werken — mét ruimte voor thuiswerk waar dat past. Maar het liefst werken we gezellig samen op kantoor!

Interesse?

Solliciteer meteen, of neem bij vragen contact op met corporate recruiter Iris van der Lei via Iris.vanderlei@qbuzz.nl.

Over Qbuzz 

Openbaar vervoer zo vanzelfsprekend en betrouwbaar als water uit de kraan: altijd beschikbaar en van hoge kwaliteit. 

Daar staan en gaan we voor. We verbeteren, vernieuwen en groeien. En dit doen we met ons oranje Qbuzz hart. 

Onze kernwaarden Verbindend, Vindingrijk, Verantwoordelijk en Vakkundig vormen Qbuzz en zijn de leidraad voor onze dagelijkse beslissingen. Onze missie iedere dag een vanzelfsprekende verbinding is een belofte, een verhaal waar we samen in geloven en delen met de wereld. Bij Qbuzz kijken we elke dag hoe het openbaar vervoer in onze streek of stad beter kan. Slimmer. Sneller. Duurzamer. Vriendelijk. Veilig. Dat doen we graag samen met anderen. En altijd met een open, nieuwsgierige blik. 

 

Daardoor zien we onze reizigers. We zien wat mensen beweegt en we zijn er voor ál die mensen. Waar ze ook heengaan en hoe hun pet ook staat. We brengen ze zo snel mogelijk naar hun werk en met liefde naar oma. We zijn er (op tijd) voor als ze zenuwachtig zijn voor die date, dat sollicitatiegesprek of hun eindexamen. We loodsen ze soepel en veilig door de stad en laten ze rustig genieten van de regio. En we laten zien dat we ze zien. Met een groet en een grapje, als het past. 

 

Zo zorgen we voor een soepele verbinding en fijne aansluiting. Tussen mensen onderling, in de bus, in de tram en in de trein. Maar ook tussen dorp en stad, tussen idee en bestemming. Samen komen we verder, elke dag. 

 

Samen vooruit, samen thuis. 

of