Overslaan naar content

Senior Medewerker IT Business Support

    • Amersfoort
  • € 3.924 - € 5.230 per maand
  • Kantoor

Jouw uitdaging

Wil jij de IT-Support binnen Qbuzz naar een hoger niveau tillen? Als Senior Medewerker IT Business Support borg je kwaliteit, continuïteit en verbetering van onze servicedeks. Zo zorg je dat al onze collega’s probleemloos kunnen werken.

Dit ga je doen

Als Senior Medewerker IT Business Support ben jij het aanspreekpunt voor operationele vragen binnen het team en bewaak je de kwaliteit van onze IT-Support. Je lost complexe IT-gerelateerde vragen op, coördineer je de dagelijkse werkzaamheden, pak je escalaties op en begeleid je collega’s in het tijdig en zorgvuldig afhandelen van de tickets.

Met jouw ervaring kun je knelpunten in het proces signaleren en verbetervoorstellen binnen het team initiëren. Daarnaast ondersteun je bij het voorbereiden en uitgeven van hardware zoals laptops, tablets, telefoons en toegangsmiddelen. Ook controleer je bestellingen en zorg je dat alles geregistreerd wordt.

Het team bestaat uit drie collega’s en samen zorgen jullie voor een stabiele, betrouwbare en servicegerichte IT-ondersteuning. In deze functie werk je op ons hoofdkantoor wat nu nog gevestigd is in Amersfoort maar binnenkort verhuist naar Utrecht. Je werkt van 08:30 – 17:00 uur en draait eens per twee maanden een stand-by dienst.

Dit krijg je van ons

Allereerst een fijne werkomgeving met veel gedreven en collegiale collega’s die er samen met jou écht wat van willen maken. Verder kun je rekenen op:

  • Salaris tussen € 3.924 - € 5.230 bruto per maand op basis van 40 uur per week;

  • Met daar bovenop 8% vakantietoeslag

  • Een contract van 40 uur per week

  • 23 - 29 vakantiedagen, afhankelijk van je leeftijd

  • 17 ATV dagen naast je vakantiedagen

  • Goede pensioenregeling via Rail en OV

  • Eindejaarsuitkering van 1,15%

  • Verschillende kortingen; collectieve ziektekostenverzekering en fitness abonnement

Dit neem jij mee

  • Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau, met minimaal 3 jaar ervaring in IT-support.

  • Stevige persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel: jij zorgt dat dingen geregeld worden

  • Ervaring met servicedeskprocessen en het afhandelen van complexere IT-tickets

  • Teamspirit en de bereidheid om samen te leren en elkaar te ondersteune

  • Nauwkeurigheid, kwaliteitsbewustzijn en het vermogen om processen te verbeteren

 

Interesse?

Solliciteer dan direct met je cv. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Bram Jonkman via bram.jonkman@qbuzz.nl.

Over Qbuzz

Openbaar vervoer zo vanzelfsprekend en betrouwbaar als water uit de kraan: altijd beschikbaar en van hoge kwaliteit. Daar staan en gaan we voor. We verbeteren, vernieuwen en groeien. En dit doen we met ons oranje Qbuzz hart.

Onze kernwaarden Verbindend, Vindingrijk, Verantwoordelijk en Vakkundig vormen Qbuzz en zijn de leidraad voor onze dagelijkse beslissingen. Onze missie iedere dag een vanzelfsprekende verbinding is een belofte, een verhaal waar we samen in geloven en delen met de wereld. Bij Qbuzz kijken we elke dag hoe het openbaar vervoer in onze streek of stad beter kan. Slimmer. Sneller. Duurzamer. Vriendelijk. Veilig. Dat doen we graag samen met anderen. En altijd met een open, nieuwsgierige blik.

Daardoor zien we onze reizigers. We zien wat mensen beweegt en we zijn er voor ál die mensen. Waar ze ook heengaan en hoe hun pet ook staat. We brengen ze zo snel mogelijk naar hun werk en met liefde naar oma. We zijn er (op tijd) voor als ze zenuwachtig zijn voor die date, dat sollicitatiegesprek of hun eindexamen. We loodsen ze soepel en veilig door de stad en laten ze rustig genieten van de regio. En we laten zien dat we ze zien. Met een groet en een grapje, als het past.

Zo zorgen we voor een soepele verbinding en fijne aansluiting. Tussen mensen onderling, in de bus, in de tram en in de trein. Maar ook tussen dorp en stad, tussen idee en bestemming. Samen komen we verder, elke dag.

Samen vooruit, samen thuis.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar